Hemska bilder



Sitter på msn och pratar med Johanna (Idas kusin i Paris) Hon har skickat lite bilder som inte jag har fått sen vi var i Paris. Haha, gud va ful jag är på alla! Ser så jäkla sur ut :P Verkligen fuuula bilder. Men det är svårt att se glad ut i tandställning ska ni veta. Det är inte så att man flinar frivilligt precis.

Nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli en timme framåt så jag kan gå till bussen och åka in till stan på träning :) det ska bli skönt att få dansa av sig lite.
Jag och Erica ska göra någonting imon på sista april.. men vad ska man göra liksom? Vi vill inte gå ut eftersom vi båda jobbar på torsdag plus att vi ska ut på torsdag.



Här är en hemsk vimmelbild på mig & Ida från Paris (Det är jag som ser hemsk ut)
Han som knäppte kortet tog två bilder på oss, och det var det här han inte skulle lägga ut sa han och så blev det så ändå. Det andra var mycket bättre!

image123




Nu är det 11 dagar kvar!



/ Viktoria






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0