Filmkväll




Skolan idag.. som vanligt, gjorde inte så mycket. men nu börjar jag bli stressad! vi har muntligt nationellt i svenska B om två veckor :/ usch! och då måste allt vara klart till dess. hur ska jag hinna det?! jag har skit svårt att komma igång. jag behöver nog en personlig assistent för det. men när man väl ha kommit igång så brukar det rulla på ganska bra :P

Efter skolan gick jag och Erica på stan. jag köpte en klänning och en tröja som går över rumpan så man kan liksom ha strumpbyxor eller leggings under. klänningen gillade jag mycket! :D

image101image102

Fin fina!



Nu hade jag tänkt äta lite grann, ta ett bad sen åka till adam. vi ska ha filmkväll :) han har laddat ner en speciellt för mig ;) 27 Dresses. den ska vara bra har jag hört. måste nog köpa något onyttigt på väg till bussen. kanske ostkrokar! det godaste som finns, typ ;P

Imon efter praktiken ska jag nog följa med Ida till stan. vi ska kanske ta hål i naveln igen :P vi vill inte att våra ärr ska synas. men grejen är att vi vet inte om det bara blir värre om vi tar om det. vi ska iallafall fråga dom som gör det vad dom tycker. på ett sätt vill jag ändå inte göra det.. dels för att det gör grymt ont och sen för att man gjorde det liksom när man gick i 7an, så kommer man nu igen ba "hej hej" :P haha. jag hade aldrig tagit om jag inte hade haft det förr, då skulle man känna sig lite efter. hahaha! men vi får se hur det blir :) ska även fråga hur mycket det kostar för den tatuering jag vill göra ;P



Just ja, jag hämtade mitt löshår igår som jag ska ha under student grejerna :D haha. mamma tog ett kort på mig

image103

Jag har det liksom inte i. jag bara höll det på huvudet :P var till min frisör idag och lämnade det till henne. hon är så snäll så hon ska sy på clips ut mig :D



/ Viktoria ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0