En bra dag



Skoldagen idag gick fort som alla andra. slutade tidigare idag eftersom vi inte hade någon hadelslektion. slutade tyyp kvart i 2 :) imon slutar vi ännu tidigare eftersom vi skjutit upp svenskan på handelslektionen istället för att ha den sista timmen.. då slutar vi kvart i 1 imon! ska gå på stan med Erica då :)

Idag efter skolan hämtade jag och mamma mitt löshår :) det var jätte bra! precis samma färg som jag har på håret nu. kommer slippa färga och slita på det. perfekt ju! efter det sov jag typ i 2 timmar, sen åkte jag och tränade i 2 och en halv timme. det gick jätte bra idag faktiskt. har missat ganska mycket när jag var i Paris men nu börjar jag lära mig det, så det är jätte skojsit :D allt blir liksom roligare då. det är as tråkit när man inte kan, man tappar bara suget då. men nu så, nu kom suget tillbaka ;)
och nu är jag hemma igen. träffade Ida och Frida på väg hem från bussen. dom tyckte jag skulle följa med till Norge och jobba i höst. verkar shysst när det gäller pengar och så, men nja.. jag kommer nog bara få hemlängtan :P vi bestämde att vi ska planera sommaren snart iallafall ;)
Har hunnit ätit kladdkaka med vaniljsås och jordgubbar innan jag satt mig här och började skirva ;P gött!
nu ska jag gå och duscha så man blir lite fräsch igen ;P hehe

Om man sammanfattar dagsen lite så har det faktiskt vart en rikigt bra dag. har vart på bra humör och haft skoj idag :)

FAN! jag kom på att jag måste plugga lite nu innan jag går och lägger mig :S har administrations prov imon :/ shiiit också!



Ibland kommer saknaden...



image100




/ Viktoria



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0