Det närmar sig



När jag kom hem gick jag upp i mammas rum, och där hängde min balklänning :D så fiiin! längtar tills jag får visa den för någon, hehe. men vi måste hänga undan den så inte jag ser den för mycket och hinner tröttna på den.

Idag i skolan hade vi religons prov. det gick faktiskt bra :) bättre än jag trodde iallafall.
sista lektionen på handel satt vi och planerade lite inför studenten. men den planeringen ska fin slipas imorgon på handels lektionen. ska även försöka börja lite lätt på en studentsången, för det kommer dröja tid med vår fantasi ;P
när man börjar prata om studenten med varann i klassen och man börjar planera sådär som vi gjorde idag.. asså man blir helt till sig! man längtar skit mycket, det pirrar liksom av längtan :D skit rolig känsla! och de börjar ju faktiskt närma sig, sakta med säkert ;) alla är så förväntasfulla och glada!

Ska gå till bussen om typ 20 minuter. ska in och träna :) idag känner jag mer för det än vad jag har gjort på länge :) kanske det är för att jag började lära mig det jag missa när jag var borta i Paris. nu går det bättre och de är roligt! det går som en berg-och dalbana det där. ibland har man inte alls någon lust och ibland vill man inte sluta dansa för det är så roligt.


12 dagar kvar..

image110

tills en liten flicka föds :)




/ Viktoria ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0