Dejt på McDonalds



Har nyss sittit med mitt tal, och det går framåt lär jag säga. kanske hittar på lite till att skriva senare ikväll. men sen får det vara bra! måste ju träna i det också, vilket kommer dröja ett bra tag :/ men men.. jag säger bit ihop, inte bryt ihop! jag är en bita-ihop-människa helt enkelt. man lär sig ju att bli starkare med tiden.


Ikväll eller aa typ snart, ska jag och Adam på dejt. vi ska äta på McDonalds ;) härligt eller hur? :D bästa stället för mig just nu. är så sugen på något onyttigt! haha
På tal om onyttigt. jag fick feta Tobleronen av pappa i lördags. han och bröderna var på Eckerö, så då köpte dom en stor sån åt mig på båten eftersom dom vet att jag älskar det!

 image117


Aja, nu lär jag fixa iording mig lite inför dejten ;) höhö


/ Viktoria



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0