Balklänning



Igår kväll åkte jag tillbaka till Erica och Tobias. kollade på The 40 Year Old Virgin. den är ganska rolig den filmen lär jag säga. särskilt när han blir vaxad :P haha! när filmen var slut åkte jag och hämtade adam så åkte vi hem hit och sov. efter jag duschat och så imorse gick vi hem till han och hämtade Leo (hans hund), gick tillbaka hem till mig och lämnade Leo här medans adam gymade. hans föräldrar jobbade så han var tvungen att få gå ut och gå så då gick vi hit med han :) sen var han här hemma tills adams pappa kom och hämtade honom.. även adam åkte hem då :P och mellan allt detta så åkte jag och mamma och kollade på balklänning. och gissade om jag hittade en? ..... jaa, det gjorde jag faktiskt :D jätte fin! de var den första klänningen jag provade, och jag fastnade direkt för den! jag som trodde jag skulle vara jätte kräsen och petig. men den här var alltså perfekt! mamma ska köpa ut den imorgon medans jag är i skolan :D hon gillade den mer än mig tror jag, haha ;D

Jag tänker inte lägga ut nåt kort på den eftersom det ska ju vara lite hemligt fram till balen vad man har för klänning tycker jag ;) men jag kan förklara lite hur den ser ut iallafall.
den är hallonröd, tubtop, snörning i ryggen ner lite över rumpan (det är sjukt snyggt!), sen är det ju så klart lite pälor på överdelen av den som får den att glittra lite.. så som det är typ på alla balklänningar :P
ååh, jag längtar tills jag får använda den ;)
nu ska man bara hitta balskor och skor till själva studenten :P sen var det klart!


Nu måste jag gå ner och plugga. vi har religons prov imon, kristendom. har inte pluggat någonting så detta är ju ett måste!


image109
samma bild som på bal biljetterna..


/ Viktoria




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0