annoying



Idag skulle jag, Isabell och Mimmi träna för att verkligen lära oss danserna vi har lärt oss nu på ganska kort tid. vi fick hålla på i ungefär en halv timme sen kom några som skulle träna breakdace. så typiskt :/ dom sa att dom brukar träna på måndagar med sedan efter lite information så fick vi reda på att dom inte alls brukar göra de, så dom lurade oss helt enkelt. och jag tror faktiskt vi behöver träna mer än dom. vi som har lärt oss massa nytt och ska snart visa upp det också. irriterande! vi hann dansa vår korografi 2-3 gånger och gå igenom lite steg. jag skulle behövet mycket mer träning ju :/ men men. nästa gång ska dom inte få lura oss!
Vi gick till mcdonalds istället och köpte oss en varsin glass. det passade bra med en glass just idag, för nu är ju vårsolen framme :D hihi, man blir på så mycket bättre humör då tycker jag!


image111



Nu sitter jag här igen och har ångets över muntliga nationella på tisdag. jag kommer aldrig kunna skriva ett tal tills dess. jag förstår liksom inte :( men kanske tar mig i kragen och försöker, jag repeterar försöker komma på något vettigt att skriva om. men först måste jag ta mig ett bad!
Lite senare ska jag åka till Adam och gratta honom :)


du är en ego-tönt som tror att alla tycker du är så bra. men icke sa nicke! HA HA, så löjligt irriterande..



/ Viktoria







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0