21




Min kära mor har städet mitt rum idag. hon har dammsugit, dammat och ruskat sängkläderna :) Så nu är det rent och fint här igen. - Tack mami, det uppskattades verkligen :D

Kom hem från skolan för ett tag sedan. Det bästa i skolan idag var lunchen. Inte för att det var speciellt god mat utan att vi slapp stressa och kunde sitta i princip hur länge vi vela. Jag, Angelica, Erica och Mimi satt i två timmar :) haha! Det är ju så kul att kolla på allt folk, särskilt kommentera andra som jag är  väldigt duktig på. vilket inte alltid är särskilt bra engentligen. men så är det :P tyvärr. ibland bryr jag mig helt enkelt för mycket om andra.

Just nu gör jag ingenting. Ska ta en dusch strax, sen när Erik kommer hem ska han jag och mamma åka till Stadium och kolla lite. Ska nog köpa ett par träningskor som jag testade där förra veckan. Hur sköna som helst! :) och efter det ska jag hem till adam och kolla på film. vi ska se 21.

image122








Har sett trailern, och den verkar bra!



12 dagar kvar tills kryssning :D



/ Viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0