19års party



Praktiken idag var seeg! tiden gick så sakta. men nu är jag hemma :D har vart de ett tag men ändå, har inte haft tid att skriva förrän nu. trodde inte jag skulle hinna heller, för jag har stressat ihjäl.
Samba tjejerna skulle ta 3an buss mot anderberg 19.20 men fick precis reda på att vi ska ta 20.20 istället, för alla var så seg :P tur för mig också annars skulle jag inte ha hunnit. nu ska jag bara fixa naglarna och sminka på mig lite innan jag åker :) sen äre klart! 19års party ikävll ;) hoppas på utgång också, men det ska det väl bli tjejer?! ;)

Jag skaffade mig Conviq idag, äntligen! så nu har jag nytt nummer. jag kan det redan utantill :D


Imorgon blir det jobb 17-22, sen utgång :) då gäller det att skynda och göra sig klar :P det blir utgång med erica då ;) <3


/ Viktoria



Kommentarer
Postat av: Erica

Vad Sommrig bloggen såg ut :)

2008-04-25 @ 23:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0