14 års kalas


Idag efter praktiken gick jag och Adam på köpis en snabbis. han ville hitta jeans och det gjorde han. skit snygga på Carlings. dom satt riktigt bra :D ojoj! nu kommer tjejerna springa efter dig ;) haha, skoja. - låt han va!

Ikväll händer det ingenting. inte vad jag vet nu iallafall, kommer troligvis inte dyka upp nåt heller. men det är bra för mig på ett sätt eftersom jag jobbar imon :P jag ska bara vara hemma med familjen. mina små bröder fyller idag. eller små och små.. dom fyller ju 14 ;) plus att båda är större än mig. Jonas kanske är 2-3 cm kortare men ändå. till sommaren är jag nog minst i storlek ;P
Nu ska jag fortsätta på mitt tal tills på tisdag. nationellt prov asså :/ kom igång lite i förrgår men sen tog det stopp. kanske är en minut långt nu.. de ska vara fem :S
sen blir det ett bad, och efter det mysa framför tvn. det ska va någon film på 3:an som jag tänkte kika på :)



Jag har införskaffat mig två nya plagg.

image112 Linne från B.young 199kr

Vanligt vitt linne med rosett i bak. kan ha både till lite fint och vardags.



image113 Tröja från B.young 99kr.

Vanlig vardags tröja. fin på :) 
jag har kommit på att jag passar ganska bra i blått ;D





image114
Adam ville också vara med på ett hörn. och det kunde han väl få ;)

vad gör man inte för sina bästa? :D




/ Viktoria






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0