Torsdag med flickorna :)

Min dag började kl halv 9 idag, då gick jag upp ur min käraste säng.
Åt frukost, duschade, smiknkade och klädde på mig.. Sen drog jag iväg till praktiken :) Jag är på B-young i här hemma i Valbo, varje torsdag-fredag fram till studenten. Så är det när man går handel tredje året, väääldigt sköönt! Skulle inte palla vara i skolan 5 dagar i veckan sista året. Det är härligt att man får göra lite andra saker :)
När jag slutade cyklade jag hem, bytte om och åt en banan. Sen åkte jag, ida frida emilie och frida till stan och kikade lite och så åt vi på Cofféhouse :) Varmamackor, det gillar jag!

Och nu sitter jag här och kollar på sjukhuset och skriver blogg :P Klockan åtta är det Idol som gäller :)

Idag fyller Isabell! tagga lördag, för då är det fest ;D

Imorgon ska jag vara med min älskling och ha myys :D - Vi måste köpa godis adi ;) !!


image1

Mina flickor :) Ni får inte flytta till Norge :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0