Tisdag


After Dark igår var hur kul som helst :) Skit bra faktiskt! Man förstår inte att det bara är karlar som är med i showen, dom ser verkligen ut som tjejer med allt smink, sina klänningar och allt glitter & glamor. Och deras kroppar och rörelser.. det är helt sjukt! :O :P Men mycket bra :)

Efter skolan idag var jag och sola på Bruno :D Mycket längsen och mycket efterlängtat. Skulle behövt sola för länge sen men det har inte blivit av. Men nu så, nu ska jag börja sola regelbundet igen. Jag känner mig så äcklig när jag är blek.
Sen åkte jag hem och åt lite mat och nu kom jag nyss in från en liten promenad.

Imorgon har vi sovmorgon :) Vi slapp första lektionen. skönt!
Efter skolan ska jag till frissan och vara med älsklis :) vi ska köpa gymkort ;) 

Om en timme börjar Idol och efter det är det Desperate housewives :D Tv-kväll, like it!


image5



Nu ska jag ta en dusch och göra lite läxa.


Chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0