Slapp Söndag!

Gårdagen blev ganska lyckad.
Det började med att jag var på väg till bussen, skulle ta fem över 5 för att hinna med bussen till Skutskär som gick tjugo i 6 från stan. Då kom jag på att inte fan går det bussar 5 över på lördagar! shiiit, jag fick panik.. jag skulle aldrig hinna med bussen till skutskär om jag skulle ta 20 över här från valbo. Och jag hade ingen mobil med mig så jag kunde ringa till mamma heller.. Men jag gick iaf till busshållsplatsen och på väg över övergångsstället kommer min räddning. Emilie! Hon skulle till tempo och köpa mat, men hon var sååå jäkla snäll så hon skjutsade mig till stan :D TACK VÄNNEN! - Jag skulle inte ha kommit iväg om inte jag skulle ha fått åka med dig! tack tack tack! Jag hann med bussen till Skutskär, hem till Isabell :) Jag träffade alla danstjejer på bussen :)
Isabell bor jätte långt ifrån busshållsplatsen så vi fick oss en riktig promenad :P När vi kom hem till henne så satt vi och pratade lite först, sen fick vi jätte goood mat :D så satt vi där och drack åså. Och helt plötsligt var det dags att åka till stan. Jag, Elina och Stina missade bussen och vi visste inte vad vi skulle göra för nästa buss skulle inte komma förren två timmar. Vilket var irriterande med tanke på att vi sprang den där långa biten till bussen. Men Stina ringde en kompis som kom och hämtade oss. Elina och Stina hade tappat suget på att gå ut, men jag gick till Brända för där va alla tjejer som vart hos Isabell :) Därefter gick vi till Goya. Va inte skit kul där, för det va så jäkla kass musik. Alla vi drog hem strax efter 1 :P HAHA. vilken konstig kväll :P
När jag kom hem så ringde jag min älskling och pratade lite med han :) Han kommer hit snart :D Då blir det bara slappa och lugnt :) det är mysit!

Jag glömde mina chips i Elinas och Stinas kompis bil :( :P haha.


Nu ska jag fortsätta slappa, bye hejdå!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0