Ny jacka :)

Sov hos älskling inatt! Mysit som vanligt och jag blir alltid trött tidigt som vanligt :P

Åkte in med mamma och lillebror till stan idag vid lunch. Erik skulle ha en ny jacka men hittade ingen och jag skulle köpa en jacka också :) Jag hittade en på HM :D Gillade den jätte myyycket! Bra pris var det också! 698 kr :)
Sådär lagom :) - Tack mamma!! <3
Efter vi hade kollat lite så åt vi. Sen åkte vi hem och kollade på min andra lillebrors hockyematch. Dom förlorade.

Jag köpte dom där skorna igår.. Haha sa ju att jag skulle göra de! Dom är jag också jätte nöjd med :) Fick lite ont i fötterna av och gå i dom idag. Men det får man alltid första gången av klackskor. Antingen får man skavsår eller så får man bara ont ändå :P

Adam kommer nu :) <3





Min nya jacka.. :)


image10


Den ser lite konstig ut på kortet, kameran är kass :P Plus att den är snyggare på! Jag är nöjd! :) :)


Aloha!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0