Måndag, igen.

Var i skolan som vanligt, som alla andra måndagar :P sista lektionen hade vi individuelltval :S trökigast av allt, vad man än väljer så tröttnar man. Jag var där första gången idag eftersom jag bytt från astronomi till bild och from :) asså, jag kan inte ens rita. Men det går faktiskt lättare i skolan än om man skulle sitta och rita hemma :P Så det är ju bra, så man får nått betyg iaf.

Nu sitter jag här hemma och väntar på att maten ska bli klar. Är så huuuungrig! Åt inte i skolan.. eller jo, en biff och en potatis men det räknas inte. Just nu känns det som jag inte ätit på flera veckor :S
Efter maten ska jag och mamma åka in till stan, konserthuset och kolla på After Dark. Dom där karlrarna som klär ut sig till kvinnor och har en show :P Mamma ville inte gå själv så jag offrade mig att följa med :)

Har inte något mer att säga än att nu är det maaaat :D !! och att jag sov hos min adam inatt. Det var så mysit <3


Aloha !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0