Lördag, men det känns som Söndag.


Idag känns det som en trökig söndag. Vet inte varför, kanske beror det på vädret?

Usch usch! Har inte lust att sätta en fot utanför dörren idag. Men det ska jag ändå :P Jag ska upp till köpis och kolla lite. La undan ett par skor igår, men jag vet inte om jag ska köpa dom. Dom är as fina å allt sånt, men jag måste snåla med pengar :P Och dom kostade 580 kr. Men jag kommer säkert köpa dom ändå, det är typiskt mig. Så är man pank ända till nästa studiebidrag kommer :/
Efter köpis ska jag kolla på min lillebrors hockeymatch :)

Före jag ska till köpis ska vi äta tacos här hemma :) Känns som det var ett tag sen jag åt de. Sååå gott! Jag tror det inte finns någon som kan tröttna på tacos.. Inte jag iaf :P

Adam var inte med sina kompisar och lekte alkis igår. Han var med mig :) Antar att det var för att han hade match idag som han inte kunde gå ut, och därför var han med mig ;) - Stackars dig som ska ha match i det här äckliga vädret! Tror inte att vädret är bättre i Bollnäs precis. Men jag tror ni vinner ändå ;)
Jag ska hem till älsk när han kommer hem ikväll :) Och äta god mat! Dom gör alltid god mat på helgerna :D Det gillar jag, för jag gillar mat ;)

Haha, just ja. Vi gymade igår istället för.. hmm, kommer inte ihåg vilken dag vi egetligen skulle ha gymat, men men.. Det var kul! Så jag ska köpa gymkort. Men jag vet inte när riktigt, men jag SKA iaf ;P 900 kr för ett halv år. Det är egentligen för dyrt för mig när det gäller träning :P haha. men det kommer bli lätt värt det! :D



image9


Mina skor.
Dom är så fin! Eller hur? Jag vet inte hur jag ska göra med dom :/ vi får se!


Aloha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0