Inte bra.

Idag fick jag gå 20 minuter tidigare från praktiken, det var skönt för det fanns inget kvar att göra ändå så :)

Jag har varit jätte knasig i halsen hela dagen, och nu när jag kom hem börjar jag känna mig hänging :( Jag får INTE vara sjuk imon!!! :O då ska ju jag till isabell å fira henne plus att vi ska ut! vi ska ha skit kul imon, så jag får verkligen inte bli sjuk! men jag ska ändå bara vara hemma idag, inte göra ett dugg. det är den bästa medicinen säger dom ju.

På lunchen idag köpte jag en lila tunika från Gina Tricot. Jag älskar lila :D det är så fint! Jag har redan två sånna tunikor i röd och svart. Dom är ju så sköna och änkla så jag va bara tvungen att köpa en till! man kan båda ha dom som vardags och festligt :) det är bra! fast det är en såndär tunika som ganska många har eftersom dom är så billiga. men det struntar jag i, huvudsaken att jag tycker om den :)

Imorgon förmiddag ska jag, mamma och mina bröder åka till Lager157 i dalarna och kika lite :) hoppas jag hittar nåt fint till bra pris! det är ju ett stort outlet så det mesta är ju jätte billigt där om man jämför med i vanliga butiker.
Efter det ska jag höra med pappa om vi kan övningsköra lite. Ska ju på halkbana nästa torsdag så jag måste köra lite innan dess :P Är så nervös inför det! men men.. alla måste ju göra det så. inklusive jag, tyvärr :P

Ser fram imot morgondagen :D särskilt kvällen ;) jag och mina danstjejer ska ha kuuul ;D


Puss&kram på er


Min nyköpta tunika. LILA :D

image3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0