Halkkörning



Waaah! Kom nyss hem från halkkörningen :P Det var inte så farligt som jag trodde, men det var lite skakit i början men de släppte. Jag överlevde och där med klarade jag det också :) Vi var bara 4 st i gruppen så det gick smidigt och fort.
Pappa betalade :D Vilket jag var beredd på att jag skulle ha fått göra själv. Men när jag sa att jag hade sökt extra jobb så tyckte han jag var så duktig så då betalade han :D haha, då sparade man 1120 kr då, det är bra!
Nästa gång jag ska köra en bil är på måndag för då har jag körlektion :) dit längtar jag.

Nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli klar, sen ska vi till Läkerol arena och kolla på Brynäsmatch :)
Det ska bli kul! Jag, mamma, Jonas och Erik ska gå. Heja Brynäääs! ;)

Imon är det praktik igen :) Sen är det heeelg! Härligt häärligt hääärligt! Får se vad man hittar på dårå. Ska iaf vara med älskling på lördag :D men inte imon, för då ska han nog ut och leka alkis med sina kompisar ;) hehe.


Nu äre käk. Pusshej



En sak till.. Fucking love Victoria's Secret :D !! dom är ju så snygga alla modeller!



image6

image7

Speciellt Alessandra Ambrosio!! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0