Frissan.


Idag efter skolan så åkte jag till min frisör. Mitt hår var väldigt slitet, men inte nu längre :) Lite kortare blev det tyvärr, men inte mycket. Jag som försöker spara ut :/ Men det växer ju så jäkla sakta. Och när det väl växer då måste man toppa av det nästa gång man är hos frissan. Kommer aldrig gå det här. Sen är jag jag så kritisk mot löshår också, för det försör ju ännu mer och alla har det så det är inte så kul. Men om inte mitt hår har växt så mycket som jag vill till studenten, då du, då ska min frisör beställa löshår till mig sa hon. Gaaah! Jag som lovade mig själv att aldrig ha löshår, jag som skulle våga vägra det :S Men studenten är ett väääldigt speciellt tillfälle och jag ska bara ha det isf på själva studenten :P Skulle inte vilja ha det till vardags. Plus att jag har läst att det är sååå ute med löshår, lösnaglar, stora tuttar, you name it! Nu är de det naturliga som gäller och det är ju tur för mig varken har pengar eller vill ha sånt där :) hehe.

Just nu sitter jag och väntar på min älskling :D Han kommer hit! Vet inte vad vi ska göra, får se. Vi ska iaf kolla på Idol och Grey's anatomy ikväll :D

Imon har jag halkkörning :S Sååå jäääkla nervös! tänk dahlan då, hon fick körkort idag :D grattis gumman :D


Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0