Första inlägget

Jaha ja, första inlägget.
Jag är inte van att skriva blogg om man säger så, men jag blir väl det så småning om :P

Idag har jag vart ute och gått, det är så skönt tycker jag. sen duschde jag och nu väntar jag bara på att
Grey's Anatomy ska börja :D det har jag väntat länge på! men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge :)
Idol är det ju också.. det får man inte heller missa :)

I skolan idag beställde vi studentmössor! Rätt häftig känsla faktiskt ;) så tog vi skolfoto också, men det behöver vi inte prata om :S shit asså hur man såg ut! men orka bry sig, dom som vet hur jag ser ut vet att jag inte ser ut så som jag blev på skolfotot och dom som inte vet får väl tro att jag ser ut sådär då :P ser hellre normal ut i verkligheten än på kort.

imon är det praktik.. och isabell fyller 18, hon är taggad ;)

nu har jag inget mer att få ur mig..

Say goodbye to the 80's !! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0