18års fest :)

Inatt sov jag hemma hos älskling :) det va mysit! <3 lika mysit som alltid!

Kom nyss hem från Lager157. Hittade bara en WE tröja. Jag behöver en såndär vanlig skön tröja så jag köpte den :) Sen var det bara skit som fanns där, just nu :P Fast de fanns ett par jeans spom jag testade, men det fanns inte storlek :/ Jag skulle ha 26 å det minsta va 27. Men men..
På hemvägen somnade jag i bilen så nu är jag helt seeeg :S Måste tagga till lite för idag ska vi ha kuul ;D men det kommer jag göra så fort jag gör mig klar :)
Jag ska ta fem över halv 5 till stan och träffa Elina och Stina där, så ska vi gå å köpa nåt litet till Isabell.. sen drar vi till henne på kvart i 6 bussen :) Där blir det fest och sen utgång! :D Kul tjejer!

Nu ska jag börja göra mig klar :D giiirlpower!


image5


- Älskling, ringer dig när jag är hemma :) <3 <3 <3 <3


HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0