Solarium.



Idag har jag vart i skolan och trökat som vanligt.
Efter skolan åkte jag och solade med adam :) Det behövdes verkligen! Vi skulle egentligen ha vart med varann hela dagen idag men vi hann bara sola. Han hade samling kl fyra för han skulle spela match i Stockholm :/ Men det var ändå bra att vi träffades ett litet tag :) Vi kommer inte att träffas förren på fredag natt när jag kommer hem från Elina och Stinas 20 årsfest. Men det ska bli jätte roligt på fredag hos tjejerna :) Dit längtar jag! Plus att jag får träffa älskling då! :) <3

Imon ska jag till praktiken igen :) Veckorna går så fort nu när man bara går 3 dagar i skolan och har 2 dagar praktik! Vilket är skit bra :D
Ska gå tidigare imon för jag har tid hos tandläkaren kl ett, och efter det ska jag fixa ett recept på p-piller. Och där efter ska jag träffa samba tjejorna på stan och fixa lite grejer till fredagen :)

Efter skolan idag har jag inte gjort nånting, bara läst i min deckare :P Skulle ju ha köpt gymkort idag och gymma med adam, men det blev inget för han åkte ju på match :( Men det får bli i helgen ist, - Eller hur baby? ;)
Och jag vill beställa tid imon för att göra min tatuering. Men jag får inte för Adam :( :( :( :( !! Jag vet inte varför!? Men jag ska ändå gå dit och fråga hur mycket den skulle kosta ungefär. Om jag vill göra den så ska jag det :D För min egen skull!

Snart börjar Grey's! Just nu är det Bonde söker fru ;P hehe.

image14


Byeee! :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0