körlektion, sol, shopping & gym ;)



Idag gick jag upp tidigt! 06.20. Skulle ta 07.05 bussen till stan för jag hade körlektion. Och den gick bra fast jag var en aning trött :) Man skärper till sig rätt bra i trafiken ändå :P Nu har jag bara 5 eller 6 körlektioner kvar, sen gäller det :D guuud vad skönt det ska bli att slippa alla lektioner och att bli friii, haha :D
Efter det var jag hem en sväng, sen åkte jag till banken å fixade nåt sen efter de solade jag :)

Nu sitter jag här nybadad och varm.. Men ska ut i kylan snart för jag och adam ska till köpis å kika lite och äta tjockismaaat ;D donken nästa :P Sen blir det träning i gymmet, och bort med alla pommes ;P hehe.


Greys ikväll !! :D

Och så ville jag bara säga:

I tried to be chill but you're so hot that I melted !! 
 <3 <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0