Hål i öronen & bio.


Kom nyss hem från praktiken..Fick gå liiite tidigare för jag mådde inte så bra :/ Lite bättre nu men de känns som jag ska bli sjuk. Men det kommer jag säkert inte bli för de är jag aldrig :P Jag kan ofta känna att jag håller på bli sjuk, men det slår aldrig ut. Men det är bra, jag klagar inte :P

Sitter just nu och väntar på älskis. Han ska följa med mig in till stan. Ska ta två hål i höger örat idag så det liksom blir tre :) hehe. Sen ikväll ska vi troligvis gå på bio. Jag fick 2 biljetter av Helene! :O Hon som jag praktiserar med asså, för ni som inte vet. Det kanske var hur snällt som helst! :D :D Så jag ska ta med mig adam. Fast han vill inte se den filmen vi ska gå på då, men va tusan, man kan väl gå på typ vilken som helst när man går gratis ;) Eller hur adi? ;) Han följer nog med för min skull :) <3 Hairspray ska vi se!! :)

Igår köpte jag en tröja på B.young (där jag praktiserar), det är en vit huvtröja som är lite längre och så är den uringad :) det är lite annorlunda, och sånt tycker jag är kul. Och idag tog jag hem ett par mörkgråa jeans :) De är stretch (eller hur de stavas) i dom så man får inte sådär platt rumpa. Sånt hatar jag! Nä, dom här var perfekt i baken :P




image26

Hairspray! :D



Chao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0