Grymt roligt :)


Igår dansade vi på estraden på hockeyfesten.. Grymt roligt :D Huuur mycket folk som helst = 850 pers :P
Efter uppträdandet fick vi mat, den var kall :/ sen lite öl. Ganska snålt faktiskt.  Jag åkte hem för att byta kläder för jag skulle med Stina och Elina på fest. Men det blev att jag stannade på estraden med alla andra istället, och det var tur att jag gjorde annars skulle jag ha slösat massa pengar som jag egentligen inte har, plus att vi hade skit kul! :D Vi dansade hela kvällen lång! :)
Så hände det en onödig grej så vi är skyldig estraden 3000 spänn :/ och vi var bara 10 st kvar när de hände så vi måste betala 300 kr var :S Jag har inte ens pengar och mamma kommer bli tokig att man ska behöva betala för nåt som man inte själv gjorde.. Vilket jag också tycker är dåligt :(
Jag och Isbull gick till stan från Estraden, barfota :O Vi hade så himla ont i fötterna. Sen tog vi våra bussar hem och sov :) Älskling väntade på mig vid bussen när jag kom hem, så vi gick hem tillsammans :)

Idag ska jag till farmor, inte så kul men aa :P Och ikväll ska jag och adam på bio. 1408 !! Jag kommer skita på mig :P


Saaambaa gänget är sååå hääärliga !! <3 Man har jämt så jäkla kul med er !! :D
Puss på er!


Adios amigos














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0