Varning!


Om ni läser detta blir ni säkert inte på bättre humör än vad ni är nu.. men ah, whatever.


Negativt idag:

gick upp 20 över 6.

tandläkaren.. Jag måste operera om mig i munnen igen, plus att jag måste ha min tandställning betydligt längre än vad dom lovade mig först!

trökiga lektioner i skolan, som alltid.

fick reda på att vi har sovmorgon till 11 och jag har min körlektion halv 9, så jag måste gå upp lika tidigt som vanligt ändå :@

äckligt väder när man cyklade hem från bussen = blöt!

hungrig, ingen mat hemma.

gymma som det var bestämt.. nej, blev inte av. Varför köpte jag ens gymkort? :S

fick inte vara med adam idag.

blött, blött och slask!


Positivt:

mamma köpte en julklapp till mig idag!

god ungspannkaka, mamma!



Slutsats: Mamma var det ända bra idag :)


image29



hejdå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0