Stjärnfall !!



Körlektion idag igen.. Det gick bra :) (Y) Imon har jag utbildningskontroll :S aaahh, det närmar sig :D nervöst!

Hade träning idag också.. Skulle egentligen inte gå men Isabell fick mig på humör :D Hon är så snäll och omtänksam! :) Vi träffades på stan lite tidigare och åt donken före träningen ;) Säg inte det här till någon, men jag åt där tidigare idag också :S Jag köpte två små hamburgare efter körlektionen eftersom jag missade lunchen i skolan :S :P Jag har syndat :O Men efter nyår ska jag skärpa mig!
Åååååhh, jag såg ett stjärnfall när jag var på väg till bussen :D :D Säger inte vad jag önskade förren de slår in, för om man säger så slår det ju aldrig in.

Jag har ett litet prov imon i skolan :S jag kan inte! Nå med marginaler och inköpspris och blablabla :/
Så jag ska nog kolla lite på pappret och försöka lära mig någonting iaf :P Men först ska jag duscha.


Jag vet vad jag ska köpa till älskling i julklapp ;D - Tack för tipset Isabell ;) Du har vart min hjälte idag :)


Herrå! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0