Party fredag, sliten lördag !


Fyyyy f***n !! Idag mår jag inte bra :/ Men lite bättre nu än när jag precis hade vaknat. Drack ett glas o`boy, men de kom ju upp lika fort :S Jag är jätte hungrig men jag vågar inte äta.. Haha, vi hann ju vara inne på Goya i en kvart iaf innan det gick lite knas.. Fy fan :S :P Jag tror mina vänner som är i sthlm inte heller mår så bra idag :P haha.

Idag ska jag bara vara inne hela dagen och mysa. Kanske går ut å går och tar lite luft när jag mår bättre.
Stackars Ida! Hon ska jobba idag och hon lär ju må mycket sämre än jag :( Stackars dig gumman!!
Nä, nästa helg blir lugn för mig iaf !! Bara äta massa gott och mysa :)
Min bubbe är i Nyköping :( Jag vill att han ska vara hemma med mig nuuu!! Jag saknar han! <3

Nu ska jag gå ner i köket och kolla om det finns nåt lätt att äta.. Jag måste verkligen för jag är så hungrig. Hoppas de får va kvar i magen bara.

Chao!

Förresten! Det var en kille på Goya som frågade om jag var med i Idol :P haha. Vem fan skulle de kunna vara han tänkte på då :P Han ba "Är de inte du som är med i Idol!?" haha, han var full !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0