Måste de bli vinter?


Jag vill inte ha vinter! Enda gången det behövs snö är på julafton och nyår, sen får det vara bra.
Fast lite mysit är det ju ibland.. men inte ofta :P
Tänk sommar !! Sol & värme, finns det något bättre?! Alla blir så mycket gladare också. Man märker ju nu på kunderna i butiken, alla är griniga.. Utom dom som kommer å köper kläder för att dom ska utomlands, dom är pigga och glada, och de är bara för att dom ska till solen!


Hade körlektion idag.. Gick sådär. Om jag ska vara ärlig tror jag att jag kommer kugga uppkörningen :(
Den här dagen ska jag bara vara hemma :) Tänkte sova lite snart tror jag, så man orkar stå upp på jobbet imon iaf :P Så ska jag förstås kolla på Grey's ikväll :) Inte missa det inte!

Igår fick jag tillbaka ett prov vi gjorde förra veckan. Administration, VG :D Trodde jag faktiskit inte, men så blev det!
Nu har vi börjat med ett nytt arbete. Vi ska göra ett häfte om något, vad som helst i stort sätt.. Bara det är minst fem sidor så :P Jag skriver om Rio de Janeiro.. Jag skulle så gärna vilja åka dit! Tänkt att få se karnevalen, fy f*an vilken häftig upplevelse :D Det verkar så häftigt allting där på något sätt :P haha. aah, dit skulle jag vilja åka :)

image30    image31

Häärligt värre !! :D


2 år & 3 månader för mig och älsklign igår :) <3   ååh, vad längesen :) hihi.



Chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0