KÖRKORT!!


Viktoria Andersson har fått körkort!! :D Fan va gött! FATTA HÄRLIGT xD

Min önskan när jag såg sjärnfallet i tisdags var att klara uppkörningen idag, och det gjorde jag ju :D
Uppkörningen började kl 09.00. Körde ungefär en sisådär 20-25 minuter, och det gick bra :) Jag gjorde nåra små missar som jag själv märkte, men det gjorde inget verkade det som ;P - Tack snälla körgubbe som godkände mig :D

Efter uppkörningen åkte jag direkt till min praktik och ringde till mamma. Hon visste inte att jag hade uppkörning idag.. Hon blev skit glad :P haha. Hon skrek  "Är du tokig? Har du!? Det måste vi fira!" så skrattade hon och var värsta glad :P  När jag hade slutat åkte jag hem sen körde JAG till köpis och köpte tacos med mamma och bror :) Så nu har vi ätit och är mätta och belåtna.. Nu ska jag kika på Idol :)

Nu ska vi bara fixa sådär under-24år-försäkring så får jag köra själv :) coolt ju!


Imon ska vi ut tjejer ;) det ska bli kul ! :)


Hälsningar en GLAD viktoria :D



Kommentarer
Postat av: Mipi

GRATTIS till körkortet!! Jag själv får nog damma av mitt lämp som hänger på anslagstavlan haha

2007-11-30 @ 20:31:13
Postat av: Frida

GRATTIS GRATTIS GRATTIS STUMPAN ! fan va skönt för dig, det är du så jättevärd ! ;) hihi. hoppas man får tillfälle att åka med dig innan vi åker upp nu då bara ! :) PUSSS

2007-12-01 @ 14:44:10
URL: http://carlssonfrida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0