Konferens i Gysinge :P

 
Haha, den rubriken lät väl rolig, eller inte.. :P Men det var det faktiskt!
Vi hade typ tre tillfällen då vi hade kurs, inte så farligt som jag trodde faktiskt. Man fick mer fritid än vad man trodde, vilket var bra :) Och vi åt hela tiden :O Det var ju inte så att man behövde gå hungrig precis :P
Det var en facklig kurs vi gick på.

Våra kursledare var bra och snälla.. Dom sa att vi var den bästa klassen dom haft på något sånt där :D haha. Många andra klasser hade vart så stökiga å förstört saker där man sovit å sådär. Men inte vi inte :P Vi sysselsatte oss med annat ;P
Haha men jag tänkte inte skriva om hela storyn men kul var det!
Jag kan iaf säga att jag, Angelica, Erica och Minna spökade lite för dom andra och dom blev helt förstörd och skiiiit rädda ! :D Det var ju de som va meningen liksom. Vi stog i en liten städskrubb i 2 timmar och jag kan lova att det blev syrebrist och fruktansvärt varmt! Vi gjorde olika ljud å grejer. De som var så kul var att det ekade så mycket ute i hallen där städskrubben va så det lät som det kom från övervåningen, så alla satt nere i allrummet och var skit rädda, haha.
Vi hade ställt klockradiorna inne på rummen så dom började spela helt plötsligt, det lyckades vi också bra med :P

Asså, det går inte att beskriva hur rädd dom va medans vi höll på skratta ihjäl oss. KUL KUL KUL ! :)
Jag kommer sakna min galna klass när vi går ut :) Nåra iaf.


Snart kommer Adam och då ska vi åka och gymma :) Det behövs efter alla dessa måltider och efterrätter ;P


Hejs

Kommentarer
Postat av: Lia

skoj :D

2007-11-08 @ 16:17:29
URL: http://hellolia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0