Klippt kort :O




Igår var jag hos frisören i 4 och en halv timme :P Färgade utväxten och klippte kort :) Liiite korttare än axellångt :P
Och det som dröjde så jäklit var slingorna.. Jag skulle göra mörkare blonda slingor. Det dröjde länge för henne att sätta i dom, så ska man ju vänta ganska länge innan man kan tvätta ur håret också för att färgen ska ta nåt. Och när vi väl tvättade ut håret så hade det såklart inte blivit nåt :/ :P Så vi gav upp.. Kankse testar en annan gång :)
Jag klippte ju av mig håret för att mitt hår nästan skrek det åt mig :P haha. Egentligen vill jag ju ha långt hår.. Och jag tror det faktiskt kommer växa snabbare nu när det är friiiskt igen :) Det hade ju för fan stannat i växten för det var så slitet :P Men till studenten kommer det bli clips :)
Efter frisören åkte vi hem till kusinen i Strömsbro. Vi fikade å kollade på Idol och Fredag hela veckan :) haha.
Sen skjutsade mamma hem mig till adam så sov jag där ^^, <3
Nu är han hemma hos Sean och bakar tills nåt grejs imon.. Dom kan inte baka :S :P Sen kommer han hit :D Vi ska äta tacos ikväll, fyyyy vad gott ;) Jag & adam som hade bestämmt att äta något onyttit, men de får väl bi imon kväll ist ;P

På dagen imon ska jag och mina bröder vara med pappa.. Jag ska träna och parkera som man kan de tills uppkörningen ;P Det är NÄRA nu :O :S :D Jag måste klara det !! JAG MÅSTE !!! Annars ger jag upp, sån är jag :P

Jag var ju ut i torsdags med mina tjejer. Det var väl kul. Men de va synd att dom blev så opepp när vi väl kom till Slicken :( Men som tur var va inte Majsan de iaf.. Hon ville dansa med mig hon :D

Jag skulle inte ha avbokat operationen ändå :S Jag visste att jag skulle ångra mig. Men men, det är som det är.


Nästa helg blir det lite galelej med nåra tjejer i klassen :) Det ska bli kuul !! xD


P.S. Daniel åkte ut ur Idol igår, gaaah va viktigt :D Så kan Amanda och Andreas också åka ut så får Marie vinna :D Amanda är överskattad, tycker jag! Hon rör ju sig som en sprattlade fisk utan skor på scen D.S.


Hejsvejs gott folk! :)


image32
En sötfis!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0