Hemmakväll.



Inatt sov jag hos älsk :) Och imorse var det upp till skolan :S Jag var trött! Men man blir jämt piggare när man håller på göra sig klar.
Det var nåra tjejer i klassen som hade gjort en liten make over över helgen ;P Jag har klippt kortare hår och det hade Erica också.. Fast hon var modigare än mig och klippte sig mer än vad jag gjorde, och Amanda och Angelica hade klippt lugg ;)
Efter luchen åkte jag till körskolan och körde lite. Motorväg. Jag tycker det är ganska läskit :P
Har körlektion imon också, och på onsdag, torsdag, fredag. Nu kör vi hårt med den där skiten så det blir klart nångång ;P Jag missade bara en halv lektion i skolan så det var lungt.
Sista lektionen hade vi individuellt, bild&form.



image33Vi började göra gipsgubbar och här är min! haha!
Den hoppar i splitt :P Nästa vecka ska jag börja måla den.

Ericas gubbe hade simfötter :D Jag lovar att hon kommer få bättre betyg än mig på den här fast jag är seriösare än henne. Så är det jämt ska ni veta! :O Hon kan bara sitta å kladda så får hon bättre än mig även fast jag vart noga ;D Det är absurt!

















Vi slutade halv 5 och då fick jag skjuts av Ericas mamma hem. Sen har jag bara hunnit ätit å gjort lite situps, inte så mycket mer :P Och nu ska jag kolla på Extreme home makeover.. Det är så sorgligt!
Sen måste jag plugga kom jag på :O Har ett litet läxförhör imon på rättskunskapen. Vi hade prov i det idag också. Det gick faktiskt rätt bra. Det var en fråga som jag inte förstod, men men...


Sen jag klippte mig tycker jag att jag har blivit mycket rundare i ansiktet. Det kanske är själva frisyren som får ansiktet att se rundare ut. Men jag känner mig rundare också :/  Hoppas det är inbillning!


image34 <3


Lägg märke till att mitt hår ser mjukt & friskt ut! :D Men lägg ännu mer märke på killen i bilden ;)


 Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0