Praktik & jobb :/ + typ sjuk


Imorse när jag var på väg till praktiken fick jag ett sms och blev tillfrågad att jobba idag fast jag egentligen inte ska göra det. Orkar verkligen inte plus att jag har träning, som jag nu kommer missa. jag kunde ju inte säga nej till att jobba andra dagen liksom. så tror jag att jag håller på bli sjuk också :/ jonas är är sjuk och jag tror det är han somhar smittat mig.

haha, pliar ringde precis nyss och sa att träningen va inställd! bra för mig för då missar jag ju inget :)
men de kommer fortfarande vara lika jobbit att jobba när man är på väg att bli sjuk. eller så kanske jag bara allmänt trött och seg.. men det känns som jag är sjuk :(

idag är det min & adams 2år och 4 månaders dag :) <3

image45 här hade vi vart tsm typ 4 månader ;) hiiihi




hejdå

/ Viktoria

Kommentarer
Postat av: Emma

grattis till det!! =) ha en mysig kväll!=)

2007-12-13 @ 16:34:03
URL: http://thabojan.blogg.se
Postat av: kale

ni ser så söta ut tsm :)

2007-12-13 @ 16:37:02
URL: http://www.livetsmening.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0