Praktik, arbetsintervju och träning



Idag har det vart mycket att göra :P Slutade parktiken kl 16 och gick på köpis och köpte julklappar till mamma tills jag hade min arbetsintervju kl 17, på donken :P det gick bra, alla verkar vara snäll där :) han som intervjua va västa rolig :P hehe. han ska ringa senarst imon och säga om jag får jobb eller inte. hoppasjag får det! bra med lite extra pengar ju.. det behövs alltid!
Efter intervjun hämtade mamma mig, då var det bara hem och byta om och äte lite sen till träning. Fast jag hann hämta mitt körkort där imellan ;P Vi var vara 4 st på träningen. men de gick bra. det är lättare att lära sig när man är nåra :P

Imorgon ska jag vara med älskling :) om inte jag ska vara med tjejerna innan emilie och frida åker. dom får inte åka :( men vi ska ju iaf troligtvis hälsa på dom över nyår :) hoppas verkligen det blir så :D




Här är mitt körkort :)

image38
Bilden blev västa ljus :S och körkortet ser annolunda ut en andras.. dom har nog gjort om dom :P


hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0