ojoj


Tisdag igen nurå.. veckorna går fort och snart är det jullov :) det ska bli så underbart skönt! och så mysit med jul !!
 

Idag i skolan hade vi religonsprov, hinduism. blev gondkänd iaf och det nöjer jag mig med för den här gången :P nu är det bara plugga till nästa veckas religonsprov, buddism. då ska jag försöka få vg! var inte så svårt att få vg idag heller men jag kände att det var inte min dag att sitta och skriva egna reflektioner. skulle inte blivit nåt vettigt skrivet om jag hade gjort det :P och imon har vi organisation och ledarskaps prov :S hoppas det går!

När jag kom hem från skolan idag så hade jag fått hem adams julklapp ;) säger inte vad det är utifall han skulle läsa det här. Kankse inte skulle bli så bra då :P Men saken/sakerna var jätte fin och bra iaf :D - så det vet älskling ;)

Nu ska jag byta om och kila på träning :) sen ska jag till adam och sova där ^^, <3

Igår körde jag bil själv för första gången! :O det va läskit lär jag säga! men skönt. hämtade adam och åkte till gymmet, sen skjutsade jag hem han efter :) de gick bra.. fast de va så mörkt och regnit, det va lite obehagligt för att köra själv första gången. men jag krocka inte iaf :P


Studentfest på fredag.. ska man gå eller? :S



LUSSEBULLE !!
image36 
här är årets lussebulle som jag bakade :D den förblev utan russin, så jag känner igen den när jag ska äta den :P



hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0