Nu var det slut :P



Då var julfirandet över! Ett år kvar till nästa jul.. smart va ;)


Julafton

På morgonen åkte jag och adam å gymma :P
Efter det var hemma med mamma, bröderna och morfar och åt massa gott och öppnade julklappar. sen helt plötsligt var det kväller :O dagen gick sååå fort. Klockan 23.30 var vi på midnattsmässa i kyrkan. (Jag är inte religös) sov hos älskling.
orkar inte säga vad jag fick i julkalpp :P det var så mycket grejer. men jag fick min klänning iaf :D och en morgonrock. likadan som jag hade köpt till mamma fast jag fick en vit och hon lila ;P haha. det var lite lustigt.
Så fick jag en jätte fiiiin BH och trosa av mamma :D hur fint som helst! från hm såklart, dom har så fina och skit braiga :) dom sitter så bra också ;D

image51 
Mina julisar från mami:)




Juldagen

Jag och adam gjorde ingenting på dagen, bara va liksom. så vi betämmde oss för att boka bio och då fanns det ingen plast på den bion som vi ville gå på förren 21:30. men vi bokade den ändå :) Arn - Tempelriddaren. Den var bra! :)

Annandag jul (idag)

Vaknade av att dom ringde från jobbet och frågade om jag kunde jobba.. nej, tack :P
Åkte till farmor på eftermiddagen för att fira lite där med pappa å dom :P fick sammanlagt 1500 kr :)
så ringde dom från jobbet igen och frågade om jag kunde jobba imon, så jag sa ja. var bara 12-16 så de är lungt.
kommer nog bli mycket folk imon också för det är ju mellandagsrea och då är folk hungrig ;P
har även träning imon som jag inte haft på skit länge känns det som :P 2 timmar ska vi ha. sen efter det utgång, slick med erica :D

Nu ska jag tvätta håret, sen sätta mig framför tven och trycka och längta tills efter jag slutat jobbet imon.
bläääääääää..





/ Viktoria ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0