Första jobb dagen, redan imon!



Jaa, idag var det inte så mycket skola om man säger så. skönt! va där och bara gick runt å satt vid datorn typ 3 timmar :P sen tröttnade jag och åkte hem.
Kl 17 skulle jag vara på mcdonald's för att få arbetskläder och gå igenom hur saker och ting går till :) kläderna var inte sådär jätte snygga. alla andra passar mycket bättre i dom än jag :/ överdelen var för stor, men de fanns ingen mindre storlek för tillfället så jag får ha den så länge. Byxorna va as hög i midjan och satt hårt över rumpan.. jag fick en mammasjärt i dom :P haha. kanske måste ha större, jag vet inte. får fråga om det imorgon för då är det nämligen min första arbetsdag. nervöst, pirrit, spännande och roligt :) det är värst såhär i början när man inte kan nånting. men efter ett tag när man lärt sig och det flyter på blir det ju roligare.
ska jobba efter skolan, 16-21. kommer tjärna 366 kr då :) det är bra för att vara mig ska jag säga :P
Efter jag vart där och hämtat sakerna å så, var det bara att åka och träna direkt :) och nu sitter jag här i handduk och nyss har duschat :P ska läsa igenom nåra papper som jag fick från jobbet idag, (fick hur mycket som helst som man ska läsa) sen är det despret housewives.. säsongsavslutning :/ och efter det blir det sussa i gosiga sängen.


Jag tror mamma har köpt klänningen jag vill ha i julklapp :D det är jag 99,9% säker på ;P
den är så fin! kanske inte när den bara hänger, men när den kommer på är den jääätte fiin :)


Hejdå!

Viktoria









Kommentarer
Postat av: frida

haha nä dom där kläderna är inte den sexigaste outften direkt men du kan vara glad åt att alla får mammastjärt i dom där brallorna :P

2007-12-21 @ 13:08:25
URL: http://carlssonfrida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0