Är det julafton imon...


..så känns det verkligen inte :P känns som det är typ 2 veckor kvar.


Torsdags, studentfest.. hur roligt som helst :D hade så jävla kul med mina två tjejer ;D erica & angelica! guld värda! vi sov hos erica på sörby i hennes soffor, det va skönt ;) slapp åka hem å betala massa 100 lappar på taxi.

i fredags var jag bara hemma och tog det lugnt :) gjorde ingenting.
igår jobbade jag, som idag också :P sjukt mycket folk! alla är ju och handlar julklappar i sista sekunden sen blir dom hungriga och kommer till oss för att äta, hehe.

och imon är det julafton. kan man tänka sig (nej). ligger massa julklappar under granen nere i vardagsrummet ;) sen äre bara en vecka kvar till nyår sen är det 2008 och då tar vi studenten :D shiiit vad najs!

utgång på juldagen :)


nu ska jag slå in lite julklappar sen ska jag duscha :)


GOD JUL ALLA !

image50 ho ho


/ Viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0