Sovmorgon, man tackar!

 
 
Sitter här och drömmer mig bort och kollar på resor på Ving. Jag skulle jätte gärna vilja åka utomlands i början av året, runt mars/april nångång. Har hittat ett jätte fint hotell i Egypten till ett jätte bra pris. Kanske dags att börja spara så man kommer iväg :)
 
Imorse lämnade jag Elias på dagis vid halv åtta, skjutsade Remis personal dit dom skulle, och kom hem vid åtta igen. Då gick jag och la mig och sov ca två timmar till. Så gött och jäklar vad pigg jag kände mig när jag vaknade :D
Nu skulle jag egentligen behöva göra lite nytta men tusan vad det tar emot :/ Har lust att bara sätta mig framför tvn och sitta där någon timme och kolla på vad jag vill. Det var ju ett tag sedan sist eftersom Elias har vart hemma från dagis i fyra veckor. Det känns jätte konstigt att vara ensam hemma, fast ändå skönt lär jag säga :P
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0