Första semesterdagen

Vilket fint väder det blev på min första semesterdag! Hoppas det fortsätter såhär nu tills vi drar utomlands. 13 dagar kvar dit :)

Jag och Elias har chillat på balkongen. Käkat melon, druckit vatten och lyssnat på musik. Nu sitter vi inne och äter mat. Efter det hoppas jag att han vill somna annars blir det alderless för sent och det kommer resultera till en sen kväll. Medans han sover ska jag lägga mig i solen en stund till. Dags att jobba på brännan nu lagomt till sommaren är slut, haha. Nerå, men det har inte alls blivit så mycket solande för mig denna sommar som jag önskat. Så det är tur att vi ska dra iväg till vita stränder och klarblått vatten snart :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0