Det här är fan en skam!


Jag har inte bloggat på 10 dagar. Vafan! Går tiden så jävla fort?! Nu slår jag mig själv med knytnäven och säger skärp till dig Viktoria, skärp till dig!


Idag har vi vart ute och flängt från 11-17. Vi började dagen med att åka till en secondhand affär och lämna kläder som jag inte har användning för och kollade även runt där och fyndade endel saker :)
Sen fortsatte vi mot Valbo och Owe Jansson. Där hittade vi lite behövande grejer och en julklapp åt Elias och en åt lillasyster.
Sedan åkte vi till McDonald's och käkade. Höll på spy av hunger innan jag äntligen fick mat i magen.
Det är McHappyday denna helg så det är mycket festligt med ballonger, ansiktsmålning, lotteri, tävling och en skit duktig kille som gör figurer av ballonger. Men det allra viktigaste är att 10% av försäljningen går till Ronald McDonald hus. Hus som de bygger nära sjukhus så barn kan bo där när det är väldigt sjuka och behöver mycket vård. Även deras familjer få bo med dom då. Just nu bygger de ett hus i Uppsala som tillhör Akademiska. Bra grejer!

När vi käkat klart gick vi in på köpis och kollade runt lite. Jag köpte en jätte fin topp på Sisters. Kan visa sen. Är super nöjd med den! :) Två plagg köpte vi åt Elias som han ska få i julklapp.
Vinterskor åt Elias är nu också check.

Nu är vi hemma. Lillälskling sover och vi håller på med lyxig lördagsmat. Längtar tills det är klart! Det blir bara mys och gott framför tvn ikväll :) Inte så bara och bara men :P



Remi ser ut som en farlig brottsling på den här bilden, men han ser inte så farlig ut i egentligen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0