Sent inlägg



Dagen har jag tillbringat med Diana på stan. Vi åt lunch och kollade runt i affärer på barnkläder och tog en fika. Jag fick en present av Diana, eller Elias fick :) Jag som inte köpt något till Josef när han föddes. Det kändes ju lite små dumt sådär. Inte för att Diana brydde sig ett dugg men ändå.
Sen gick jag hem, matade Elias och bytte på honom sen ner på stan igen och mötte upp Remi som kom direkt från jobbet för att äta middag med pappa, Hannah och Sarah. Det var gott och trevligt :)

I morgon är Remi ledig så vi har bokat tvättstugan. Måste passa på när han också är hemma. Skulle inte vara så smidigt att dra barnvagnen varje gång man ska ner dit. plus massa tvätt. Nej, bäst att tvätta när vi båda är hemma :)



Från Diana :) Storlek 50 så han kan använda dom nu.
Har bara fått i 62 av alla andra, så det var mycket bra!


Kommentarer
Postat av: Ida

ÅÅ vilken affär kommer den vita bodyn med svarta sländor på?

såå fin!!:-)

2009-07-30 @ 16:02:42
URL: http://fruhumla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0