Fik med Tessan


Här sitter jag och proppar i mig tonfisk och makaroner. Det passar inte ihop men i alla fall, tonfisk är såå jäkla gott!

Ska göra mig klar nu, gå ner till tvättstugan och hämta det sista om ett tag och sen ska jag gå till stan och fika med Tessan. Har inte träffat henne på jätte länge så det ska bli trevligt att få ses igen :) Och hennes son Tage. Han är en månad äldre än Elias men jag kan slå vad om att Elias är mycket större eftersom han är en stor bebis :P
Det kommer sluta med att jag kommer se ut som en kaka snart. Jag fikar jämt. Inte bra egentligen, men himla gotti gott.





Kommentarer
Postat av: maja

dom pengarna du fikar för hade du kunnat köpa en ny jacka för

2009-11-17 @ 16:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0