Hemska ögon

Mina ögon som jag skrev om i tidigare inlägget, det var ju ingenting om man jämför med hur det har sett ut/ser ut. 

I lördagskväll var Fia, John och Pernilla här och åt tacos och hade det mysigt. Medans de var här så började jag känna mig mer och mer hängig. När de hade gått hem och vi skulle gå och lägga oss kom febern. 
Sedan dess har det väl varit oförändrat, förutom att ögonen blir värre för varje dag. Men jag är iallafall lite piggare i kroppen idag.  

Jag har varit hos läkaren som gjorde massa tester men han kunde inte hitta något fel så det är inte något allvarligt. 
Han sa att det är ett förkylningsvirus som bland annat har satt sig vid ögonen och därav svullnaden. 
Jag hade nog blivit gladare om han kommit fram till något annat som hade gjort att jag var tvungen att äta någon medicin så allt bara kunde försvinna. Jag kan ju inte visa mig ute bland folk med de här ögonen, då lär de undra. 


Ska vila bredvid den här lillefisen medans han sover :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0