Helgen

Jag skrev ett ganska långt och bra inlägg i lördags som försvann precis innan jag skulle trycka på "publicera". Älskar när det händer... Not! 
Så nu sammanfattar jag helgen lite kort istället.

I lördags hade Elias för första gången en dagiskompis här. Nim heter hon och har blivit en ny favorit på dagis :) Dom hade jätte roligt tillsammmans. 
Tycker det är skönt att Elias funkar lika bra med tjejer som killar. Och han leker på två helt olika sätt beroende på om det är en tjej eller kille han är med. Det är kul! Han förstår skillnaden liksom :) 
På eftermiddags kvällen åkte vi till mamma och hälsade på en snabbis. 

I söndags tog vi en tripp till Fullerö handelsträdgård. Fanns väldigt mycket fint men tyvärr har vi inte plats för allt som man skulle vilja köpt. Längtar nästan redan tills vi kan köpa ett STORT hus så man får plats med allt man vill ha. (Nu har ju vi precis köpt vårat radhus så det lär väl dröja ett tag, men ändå ;P) Men ska lägga upp bilder på det vi köpte iallafall.




På vägen hem blev det ett stopp på Burger King för Remis skull. Jag gillar inte maten där, men det gör han så jag offrade mig ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0