Kondition

Idag blev det en timmes konditionsträning på gymet :) Dags att få upp flåset nu innan man blir riktigt tjock och ska gå runt och bära på 3-4kg extra i magen. Och för att inte tala om själva förlossningen. Om man har bra kondition då underlättar det väldigt mycket!
Under förra graviditeten ansträngde jag inte en muskel eller tränade alls. Men nu ska jag träna in i det sista. Så länge allt känns bra och det inte gör ont någonstans.
Mitt mål är att få tillbaka min kropp fort! Inom en månad vill ja komma igång med träningen igen.
Det som är bra med att få barn på sommaren är att man har ett helt år på sig att träna inför nästa :P Det måste jag väl klara? Eller hur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0