Perfekt väder

Idag har vi hittills bara varit hemma. Jag har tvättat, städat lite, lagat mat och packat några flyttlådor med massa kläder som inte används just nu.
Det är så skönt att det är grått ute idag! Är så less på värmen och solen nu. Min gravida kropp klarar inte av det längre. Idag är det precis lagom!

Men snart ska vi ta oss ut. Vi ska åka och köpa tapeter och lämna av dom i radhuset. Där ska de börja tapetsera på övervåningen idag och det kommer vara klart till helgen. Nedervåningen väntar vi med tills vi fått vårt nya kök på plats och har slagit ut lite väggar och så :) Det kommer bli i vinter någon gång.
Det känns bra att övervåning blir klar på en gång så man kan bo in sig där och göra fint i alla sovrummen :)

Nu ska jag klä på en nybadad Elias och göra mig själv klar. Kanske ska väcka karln också som ligger och sover middag, hehe. Ikväll ska till Fia och John och grilla. Vi står för efterrätten så den får vi inte glömma att inhandla! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0