Härlig helg

I helgen har jag hunnit med mycket roligt! I lördags var jag och Elias med mamma och Erik ut till Limön. Fikade och dom badade. Sen åkte vi hem till dom och grillade. Jag grillade lax för första gången.. Sjukt gott! Blir nog mest lax istället för kött nu framöver. Iallafall denna sommar :P

Igår hängde jag med bästa Anna på dagen. Vi var på Barnens hus och käkade lunch på stan.
Jag köpte lite grejer till bebis. Nappflaska, babyolja, tvål och lotion. Det närmar sig med stormsteg nu och det känns verkligen på riktigt att han är här snart :) Dags att sätta fart med inköpen som behöver göras innan han ploppar ut alltså :P
På eftermiddagen kom pappa med familj och farmor för att fira mig i efterskott. Och på kvällen kom mamma och bröderna mina. Mamma hade med sig världens fruktbricka! :D









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0