Baby shower

Måste dela med mig av igår då mina fina, underbara tjejer hade en överrasknings baby shower för mig. Helt sjukt var det!

Remi sa att vi skulle träffa vår mäklare och de gamla husägarna i radhuset vi har köpt för att få en inblick i huset en gång till innan vi flyttar in liksom. Det var jätte längesedan vi var på visningen då vi bestämde oss att köpa det så att få se det en gång till sådär innan vi flyttar in var ju en bra grej tyckte jag. Inget konstigt med det. Men före det skulle vi åka förbi Fia och John som bor gatan bredvid vårt blivande hem för att hämta ett papper om "värsta bra avtalet" på huslånet dom hade på sitt hus. Remi ville kolla med mäklaren om det avtalet skulle funka för oss också. Jag frågade Remi lite undrade om det inte är banken man skulle ta upp det med men han sa att man måste höra med mäklaren först och se om det är okej för henne också eftersom vi redan påbörjat betalning och så. Så vi åkte hem dit för att hämta pappret.

 

Jag, Remi och Elias plingar på och när Fia öppnar står alla tjejer där och skriker surprise. Jag bara stod och gapade och fattade ingenting tills Line skrek: "Det är din baby shower!! " Det var så nära att det kom tårar när jag såg allt fint som de hade fixat.. För MIN skull. Helt sjukt! Dom är underbara <3
Remi hade ju alltså lurat mig totalt! Vi skulle inte kolla på vårt radhus. Han ville bara få dit mig på något vis utan att jag skulle misstänka någonting, och det gjorde jag verkligen inte. Hade inte anat ett skit. Haha, han är bäst på att luras! :D

Tack alla mina fina flickor!! Massor av kärlek till er :) <3

 

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0